Furesø Radikale Venstre

Nyt fra bestyrelsen - Valgforberedelser og generalforsamling mm

Kære medlem i Furesø Radikale

Bestyrelsen arbejder på højtryk med forberedelse af kampagne og gadeaktiviteter, koordinering med vores kandidater til EP og FT, folderomdelinger  og generalforsamling. Der er bestemt brug for hjælpende hænder, en gåtur i forårsvejr med flyers i postkasser, hjælp ved gadeevents og togstationsuddelinger mm. Det taler vi bla. mere om på generalforsamlingen den 25/4.

Vores folketingskandidater er flittige og arbejder godt sammen - både Rikke Mortensen (der kommer helsides portræt i Furesø avis den 9/4) og Jacob Netteberg har flere gange været på gaden i Furesø - med og uden pandekager, dør-til-dør bank, på Værløse Bymidte og Farum Bytorv mm. I dag er de såmænd i Hareskovby og ringe dørklokker - forrige uge var det Stavnsholt.

Vi venter jo også fortsat på, at Løkke udskriver valget, men...er jo også bare i fuld gang allerede. Når han beslutter sig for en valgdato bliver der brug for meget hurtigt at samle hold til opsætning af valgplakater. Det kan læres nemt!

Valgplakater til EP-valget må sættes op fra lørdag den 3. maj kl. 12 - hvis du allerede nu ved, at du vil hjælpe 2-5 timer den dag, så skriv til Tine på tine.hessner@gmail.com

Men også mere om dette på generalforsamlingen.

Vi oplever medlemstilgang i øjeblikket, og det er jo dejligt. Meningsmålingenre er også gode, mandatfremgang fra 8-12/14 kandidater ser realistisk ud. Men der skal kæmpes til det sidste.

Vigtige datoer:

4/4 - tapas hos Folketingskandidat Rikke Mortensen (skriv til Mary Jo, hvis du vil med)

25/4 - Generalforsamling kl. 19-21. (Invitation følger, sted er under afklaring)

27/4 - Brunch med Morten Helveg og Folketingskandidater på Stengården kl. 10. Tilmelding nødvendig.

29/4 - Vælgermøde sammen med Venstre om EP. Vi stiller med Morten helveg - Venstre vistnok med Kim Vallenti n. Multisalen på rådhuset kl. 16-18. Invitation følger.

Husk - her kan du følge os...

Vi er 85 medlemmer i Furesø. Det sidste års tid er vi begyndt at bruge facebook mere, hvor du kan finde os her:

Vi har en enkelt plads i byrådet - Tines politikerprofil (byrådsmedlem) kan du finde her:

..og endelig kan du finde vores website (som vi søger webmaster til) her:

Fortsat dejlig søndag til alle...på vegne af bestyrelsen

#FREMADFURESØ